Föreningar som besökt Arena USO:
Besökare 2013: * Asker SK * Nyköpings SS * Halden * Trollhättans SS * Södertörns SS * Motala SS * Kungsbacka SS   * SK Elfsborg * MASS * Sarpsborg IL * SK Götene * Karlstads SS * SK Neptun * Lidköpings GS * S02 * Stenungsund S77 * Skellefte SS * Kungälvs SS * Anderstorp SS * Spårvägens SF * Säffle SS * Sjöbo SS * Varabygdens SS * Lambertseter SK * SK Vänersborg * UddevallaSim
Besökare 2014: * Värmamo SS *Motala SS *Alesimmarna *SK Elfsborg *SK Götene * Karlstads SS  * Kungsbacka SS * Kungälvs SS * SK Laxen * S77 Stenungsund  * SK S02 * Sjöbo SS * Trollhättan SS * Varbergs Sim * SK Vänersborg * Väsby SS * Örebro Simallians * Halden SK * Landskrona SK * Asker SK, MASS * Uddevalla Sim
Besökare 2015. * Grums SS * Ås IL * Sala SS * SK Elfsborg * Jönköpings SS * Kungsbacka SS * Säffle SS * Varbergs Sim * Falu SS * SK Götene * Kungälvs SS * Skene Sim *  Helsingborgs SS * Motala SS * SK S02 * Värnamo SS * Västerås SS * Ludvika SS * Väsby SS * Asker SK * GöteborgSim * S77 Stenungsund * Trollhättans SS * Karlstads SS * SK Vänersborg * Lysekils SS * SK Laxen * Hvetlanda SS * Uddevallasim