Grenordning:          Se länken GRENAR Tävlingstider:        Fredag 8/9  16.30 Direktfinaler                                  Lördag 9/9  09.00 Försök 16.00 Final                                   Söndag 10/9  09.00 Försök 15.00 Final Insim:                  Från 1.5 timme före varje tävlingspass. Tävlingsklasser:  A 17 o ä  50-100-200 Fj/Ry/Br/Fr, 400 Fr, 100 & 200 Me                                   B 15-16  50-100-200 Fj/Ry/Br/Fr, 400 Fr, 100 & 200 Me                                   C 14 o y 50-100 Fj/Ry/Br/Fr, 400 Fr, 100-200 Me                                                                     Lagkapper: A -C  4x100 Me, 4x100 Fr                                    A-B-C deltar i samma lag. Valfri blandning av åldrar i varje lag.                                      Samtliga lagkapper simmas i direktfinal.
Tävlings Info: Anmälan: Anmälan skall vara registrerad i OCTO senast Onsdag den 25 augusti.                   För frågor kontakta: fredrik@uddevallasim.se.   Startavgift:  70:-/ind. start, vid anmälan  OCTO / anmälningsfil.                      85:-/lag start, vid anmälan  OCTO / anmälningsfil.                     Vid anmälan med anmälningslista tillkommer 10:-/start /anmälan. Efteranmälan:  Kan göras fram till den 7/9 kl 12:00 mot dubbel startavgift                           vid mån av plats.  Strykningar:  Strykningar för Pass 1 görs senast fredagen 7/9 12:00. Övriga                        strykningar senast 30 minuter efter avslutat föregående pass.  Heat:          50 m distanser 5 heat/åldersklass i försök        100 m distanser 4 heat/åldersklass i försök   200 m distanser 2 heat/åldersklass i försök   400 m distanser 2 heat/åldersklass i försök 100 m medley D-klass 3 heat. Simmas i direktfinaler.   4x100 m distanser 3 heat. Simmas i direktfinaler.   4x50 m distanser 3 heat. Simmas i direktfinaler. Poäng:  Till de åtta främsta i varje gren enligt: 14-12-10-8-6-4-2-1 Priser:  Medalj till de tre främsta i varje gren. Dessutom i varje individuell gren:               1:a 400 kr i värdecheckar att handla för i vår simshop.              2:a 200 kr i värdecheckar att handla för i vår simshop.              3:a 100 kr i värdecheckar att handla för i vår simshop.              I lagkapperna tilldelas pristagarna fina nyttopriser från våra sponsorer!              Bästa klubb i varje åldersklass:  3000 kr!              Bästa klubb sammanlagt: 10 000 kr!              Bästa prestation för dam/herr varje åldersklass:  Fina priser!                       Info:    Löpande information om tävlingen kommer att finnas  vår hemsida:                                  www.uddevallasim.se samt  tävlingens egen sida uso.uddevallasim.se .                                  För personlig kontakt tag kontakt med Fredrik.                                   Tel. +46 (0) 735 003385 alt. fredrik@uddevallasim.se